Hvordan ser min kunde, at der automatisk bliver trukket penge?

Din kunde vil i sin MobilePay-app under 'Aktiviteter' eller under 'Betalingsaftaler' kunne se betalingen som en fremtidig betaling enten 8 dage inden betalingsdatoen eller i perioden frem til dagen før betalingsdatoen – afhængig af, hvornår din virksomhed vælger at gøre betalingen synlig i appen. Opkræver din virksomhed på forfaldsdatoen, kan din kunde ikke se betalingen på forkant, men her vil kunden modtage en kvittering.

Det er valgfrit for din virksomhed, om I vil tilbyde at notificere jeres kunder med en push-besked dagen før forfaldsdato. Hvis I tilbyder dette, vil kunden modtage en push-besked med oplysning om, at I trækker penge i morgen. Kunden kan selv frakoble, at modtage push-notifikationer.  Ønsker I ikke at tilbyde jeres kunder denne service, får kunden ingenting.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.