Eksporter FAQ

Hvad sker der, når jeg har bestilt MobilePay Invoice til min virksomhed?

Når du har udfyldt informationerne online, gennemgår vi de oplysninger, du har indtastet. Før vi kan begynde at overføre penge til din bankkonto, skal vi fx have bekræftet, at det er din virksomhed, der ejer kontoen. Det er for at sikre, at de penge, som dine kunder betaler via MobilePay, lander på din virksomheds konto.

Når vi gennemgår oplysningerne, ringer vi til dig. Vi sender dig en e-mail, så snart vi har gennemgået oplysningerne, og du kan bruge MobilePay.

Du kan altid se status for din oprettelse ved at logge ind på MobilePay-portalen.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Kom i gang

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.