Hvad betyder de forskellige fakturastatus?

  • ’Oprettet’: nyoprettet faktura.
  • ’Accepteret’: kunden har set din fakturaanmodning og planlagt betalingen. Faktura er endnu ikke betalt.
  • ’Betalt’: kunden har betalt din faktura.
  • ’Afvist’: kunden har afvist betalingen af din faktura.
  • ’Annulleret’: du har annulleret fakturaen.
  • ’Udløbet’: kunden nåede ikke at reagere på fakturaen og tidspunkt for betaling er udløbet. Fakturaen udløber 30 dage efter forfaldsdatoen.
 
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Fakta

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.