Eksporter FAQ

Skal jeg som virksomhed kende min kundes mobilnummer for at sende en regning?

Hvis du som virksomhed sender regningen med en MobilePay-betalingsknap eller et betalingslink (InvoiceLink), behøver du ikke at kende din kundes mobilnummer.

Hvis din virksomhed sender regningen direkte via MobilePay-appen (InvoiceDirect), skal du kende kundens navn  og mobilnummer (kundens navn er det navn, der er registreret i MobilePay-appen). Husk, at du samtidig skal have en mundtlig eller skriftlig aftale med din kunde om, at du må sende regningen direkte til kundens MobilePay.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.