Hvordan tilføjer jeg et ID, der følger med transaktionen?

Hvis du opretter regninger via MobilePay-portalen:
Vi vil bruge dit fakturanummer som reference for din transaktion. Du udfylder fakturanummer når du opretter din faktura. Fakturanummer vil være synligt i dine salgs- og overførselsrapporter.

Hvis du har integreret MobilePay Invoice via en integrator:
Hvis du udfylder feltet 'PaymentReference', følger det ID, du har skrevet som reference, den enkelte betaling. Udfylder du ikke 'PaymentReference', vil det være inputtet fra feltet 'InvoiceNumber', der står som reference på betalingen.

 

Se mere om, hvordan du tilføjer ID’et i vores tekniske dokumentation.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.