Får vi besked, hvis brugeren sætter regningen til betaling efter forfaldsdatoen?
Hvis du opretter din regning via MobilePay-portalen:
Din fakturastatus vil blive opdateret til ’Accepteret’, men der vil ikke være nogen information om, hvilken dato betalingen vil blive gennemført. Når kunden har betalt regningen vil fakturastatus blive ændret ’Betalt’.
Hvis du har integreret MobilePay Invoice via en integrator:
Vi sender en besked til jer om status på betalingen (Call Back). Her giver vi en midlertidig status om, at betalingen er ’ Accepteret’, og afventer herefter den endelige betaling. Den nye betalingsdato er ikke med i den oplyste ’ Accepteret’-status. Når fakturaen er betalt, modtager du en ny ’Betalt’-status.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Brug
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.