Jeg har fået nyt telefonnummer. Hvad gør jeg?

Hvis du stadig har adgang til dit gamle mobilnummer:

  • Log på MobilePay med dit gamle mobilnummer
  • Klik på 'Menu' (nederst i højre hjørne)
  • Vælg Indstillinger (tandhjulet) i toppen
  • Vælg 'Mobilnummer'
  • Indtast dit nye mobilnummer
  • Der bliver nu sendt en aktiveringskode til dit nye mobilnummer
  • Indtast den tilsendte aktiveringskode i din MobilePay

Bemærk, at hvis du lige har skiftet mobilnummer og/eller teleselskab, kan der gå op til 24 timer, før SMSen virker korrekt. Modtager du ikke din aktiveringskode på SMS så prøv igen senere.

Hvis du ikke har adgang til dit gamle mobilnummer:

  • Download MobilePay-appen
  • Åbn MobilePay og vælg ’Log på (eksisterende bruger)’
  • Indtast det nye mobilnummer og derefter dit CPR-nummer
  • Du vil nu blive guidet til at genskabe din adgang med NemID/MitID

Hvis ikke du har NemID/MitID, kan du kontakte vores Support på telefon 45 14 44 47.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Ret oplysninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.