Hvorfor har jeg ikke modtaget de penge, der er sendt til mig?

Hvis du ikke har modtaget de penge, der er blevet sendt til dig, men du kan se transaktionen i dine aktiviteter, kan det skyldes forskellige årsager:  
For at kunne modtage penge skal du sørge for, at den konto, du har markeret som modtagerkonto, er gyldig og åben for indbetalinger. Hvis der er styr på dét, kan det være, at overførslen er forsinket og vil lande hos dig senest den næstkommende bankdag. Det kan også skyldes, at banken har markeret betalingen til gennemgang. Uanset hvad: Hvis du ikke har modtaget din betaling den næstkommende bankdag, skal du kontakte din bank.

Hvis banken informerer os om, at den modtagerkonto, du har tilføjet til MobilePay, ikke er åben for indbetalinger, kontakter vi dig og beder dig om at kontrollere, om den konto, du har valgt, er korrekt.

Hvis pengene ikke er blevet returneret til MobilePay inden for få dage, er de blevet sendt til den konto, du havde som modtagerkonto, da du gennemførte betalingen. Hvis du har spørgsmål, skal du kontakte din bank. 

 

Andre spørgsmål om Basisfunktioner

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.