Eksporter FAQ

Jeg får en fejlmeddelelse. Hvad gør jeg?

Hvis du får fejlmeddelelsen ’Der skete en teknisk fejl. Prøv igen senere (E4)’ når du forsøger at logge ind:
  • Sørg for at dato og tid er indstillet korrekt og sat til ’Automatisk’ på din telefon. Prøv fx at indstille tid og dato til noget forkert og så tilbage til ’Automatisk’ igen.

Hvis du får fejlmeddelelsen ’Der skete en teknisk fejl. Prøv igen senere (E5)’ efter du er logget ind

  • Sørg for at der er dækning på kortet. Der skal være penge på den konto, hvor kortet er tilknyttet.
  • Sørg for at dato og tid er indstillet korrekt og sat til ’Automatisk’ på din telefon. Prøv fx at indstille tid og dato til noget forkert og så tilbage til ’Automatisk’ igen.
  • Sørg for at din telefonen ikke er sat til ’begrænset adgang til websteder’. På iOS gå til ’Indstillinger’ – ’Skærmtid’ – ’Indhold og anonymitet’ – ’Indholdsbegrænsninger’ – ’Webindhold’ - og vælg ’Ubegrænset adgang’.

Andre fejlmeddelelser:

  • Prøv at slette MobilePay-appen fra din telefon - genstart telefonen og geninstaller MobilePay igen. Gør det i den nævnte rækkefølge.
  • Sørg for at internetforbindelsen er tilstrækkelig. Prøv eventuelt at skifte fra mobildata til Wifi (eller omvendt).
  • Tjek om der er en opdatering til iOS på din telefon ved først at gå i 'Indstillinger' - 'Generelt'  og i 'Softwareopdatering'. Installér den.
  • Sørg for at din telefon er indstillet til et vestligt sprog, fx dansk eller engelsk.

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Opsætning

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.