I den kommende periode vil der være ændrede åbningstider i vores Customer Support. Læs mere her.

 

Eksporter FAQ

Hvorfor modtager jeg stadig penge på den gamle konto, når jeg har tilføjet en ny?

Din modtagerkonto ikke er den samme som din afsenderkonto. Din modtagerkonto er som udgangspunkt den konto, som du har knyttet til det betalingskort, du har registreret som primært i appen.

Hvis du vil bruge den samme konto til begge dele, skal du tilføje den to gange (under ’Modtag penge’ og ’Send penge’).

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Opsætning

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.