Eksporter FAQ

Hvorfor kan jeg ikke tilføje min konto i MobilePay?

Da din konto i første omgang kun kan bruges til betaling af regninger og til faste betalinger, er det et krav, at du (fortsat) altid har mindst et kort tilknyttet MobilePay. 

Hvis du heller ikke kan tilføje en konto efter, du har oprettet dig, kan der være flere grunde. Det kan fx være, fordi din bank endnu ikke understøtter, at du kan tilføje din konto. Det kan også være selve kontoen, der ikke kan bruges i MobilePay. Kontakt din bank for at få løst problemet.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Opsætning

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.