Eksporter FAQ

Hvorfor får jeg ikke en besked, når jeg modtager penge eller får en regning i MobilePay?

Ved tilmeldingen til MobilePay bliver du spurgt, om du vil tillade, at MobilePay sender dig beskeder. Har du svaret 'Nej', sender vi ikke en besked, når du fx modtager penge eller får en regning via MobilePay.
Du vil dog altid kunne se dine overførsler i din aktivitetsliste i MobilePay.  
Ønsker du at modtage beskeder, skal du tillade brug af push-beskeder på din mobil. Sådan gør du: 
iPhone
  • Åben 'Indstillinger' på din iPhone
  • Tryk på 'Meddelelser'
  • Tryk på 'MobilePay' på listen
  • Slå 'Tillad meddelelser' til, og derunder slår du 'Vis i meddelelsescenter' til

tillad-meddelelser-iphone

Android

På Android kan det variere alt efter hvilken telefon-model du har og hvilken version af Android, du har installeret.
  • Åbn 'Indstillinger' på din smartphone
  • Gå til listen med installerede apps (fx 'Programmanager' eller 'Apps')
  • Find 'MobilePay' på listen
  • Tryk på fx 'Underretninger', 'Notifikationer' eller 'Administration af notifikationer'
  • Aktiver 'Tillad meddelelser'

Bemærk, at energibesparende funktioner på nogle Android-telefoner kan forhindre notifikationerne i at nå frem, medmindre appen er i brug eller kører i baggrunden. Kontakt evt. producenten for vejledning til telefon-indstillingerne.

 

tillad-meddelelser-android

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Opsætning

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.