I den kommende periode vil der være ændrede åbningstider i vores Customer Support. Læs mere her.

 

Eksporter FAQ

Hvad kræver det at tilføje en konto i MobilePay?

Du skal være MobilePay-bruger og have en bankkonto og et NemID. Når du tilføjer din konto, beder vi derudover din bank validere, at kontoen kan bruges. Ikke alle partnerbanker er klar på samme tid til at understøtte, at du kan tilføje din konto i MobilePay. Hvis din bank ikke er klar endnu, får du besked i appen, når du forsøger at indtaste dit kontonummer.
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Opsætning

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.