Eksporter FAQ

Hvorfor skal jeg opdatere min iPhone eller Android telefon?

Vi opdaterer løbende MobilePay og forsøger at understøtte ældre telefoner og gamle styresystemer. Af tekniske og sikkerhedsmæssige årsager  stopper vi med at understøtte iPhones og Android telefoner med ældre styresystemer.

I løbet af 2020 betyder den tekniske udvikling, at vi desværre er nødt til at lukke for iPhones, der bruger iOS 10 og Android telefoner med Android 5. Du skal derfor opdatere din iPhone til minimum iOS 11 og din Android telefon til minimum Android 6.0 for at kunne blive ved med at bruge MobilePay. Enkelte ældre telefonmodeller kan desværre ikke opdateres – det beklager vi. Men vi håber, at du vil fortsætte med MobilePay på en anden telefon.

Hvordan opdaterer jeg min telefon?

Hvis du har en iPhone, kan du kontrollere om der er en opdatering til iOS på din telefon ved først at gå i 'Indstillinger' - 'Generelt'  og i 'Softwareopdatering'. Bemærk, at det på ældre telefoner kan være nødvendigt at opdatere via iTunes på en computer.

Hvis du har en Android telefon, kan der være forskel på, hvordan du opdaterer styresystemet alt efter telefonmodel og Android version:
På nyere Huawei: ’Indstillinger’ – ’System’ – ’Softwareopdatering’.
På nyere Samsung: ’Indstillinger’ – ’Softwareopdatering’.

Hvis din telefons styresystem ikke lever op til vores tekniske krav, kan du desværre ikke bruge MobilePay-appen.

Læs mere om MobilePays tekniske krav

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Fakta

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.