Hvordan gør jeg indsigelse?
Hvis du mener, at der er gennemført betalinger med MobilePay, som du ikke har godkendt, medvirket til eller foretaget, skal du kontakte os hurtigst muligt efter, at du har opdaget det, og lave en indsigelse. Husk også at få spærret din MobilePay-aftale. Du skal blot ringe til os på 45 14 44 47, så hjælper vi dig.
Det er vigtigt, at du udfylder alle felterne i indsigelsesblanketten. Derefter skal du printe blanketten og sende den til os. Husk at skrive under, inden du sender den.
Udfyld blanketten her.
Send blanketten med almindelig post til:
MobilePay A/S
Att. Fraud Management
Holmens Kanal 2-12
1060 København K
Att. Fraud Management
Holmens Kanal 2-12
1060 København K
eller scan den underskrevne blanket og send den på e-mail til: investigation@mobilepay.dk.
Vi vil gøre dig opmærksom på, at e-mail ikke er en sikker kanal. Der er derfor risiko for, at oplysningerne undervejs kan blive læst eller ændret af uvedkommende.
Hvordan er forløbet i en indsigelsessag?
Når vi har modtaget blanketten, vil vi hurtigst muligt behandle din indsigelse. Det kan være, vi får brug for at kontakte dig i forbindelse med sagsbehandlingen.
Viser undersøgelsen, at din MobilePay-profil er blevet misbrugt, refunderer vi beløbet. Beløbet bliver overført til din modtagerkonto i MobilePay-appen.
Viser din indsigelse sig at være uberettiget, forbeholder vi os retten til at få refunderet beløbet.
Vil du vide mere, så se også MobilePay's betingelser.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Generelt
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.