
Generelt
Generelt
Hvordan er sikkerheden i MobilePay?
Hvorfor oplever jeg problemer, når jeg tilføjer kort i appen, eller når jeg handler online?
Hvorfor skal jeg vente, før jeg kan komme videre med min installation af MobilePay?
Hvad gør jeg, hvis min telefon er blevet stjålet, eller jeg har mistanke om misbrug af min MobilePay?
Hvordan gør jeg indsigelse?
Gælder de forsikringer, jeg har tilknyttet mit kort, også når jeg betaler med MobilePay?
Kan andre få adgang til min MobilePay-profil?
Er det sikkert at betale med MobilePay via boksen ved kassen?
Kan en MobilePay-boks blive stjålet og brugt til at snyde med?
Hvad gør jeg, hvis jeg ser overførsler på min MobilePay, som ikke er mine?
Jeg er blevet snydt i en handel. Hvad gør jeg?
Hvornår må jeg indtaste personfølsomme oplysninger?
Hvorfor skal jeg identificere mig med NemID/MitID?
Jeg skal registrere et kort i MobilePay og har ikke MitID. Hvad gør jeg?
Hvorfor skal jeg bruge 3D secure når jeg tilføjer et nyt kort i MobilePay?
Jeg har ikke registeret noget mobilnummer til mit kort – hvad gør jeg?
Jeg har fået et nyt mobilnummer – hvad gør jeg?
Jeg får en fejlmeddelelse – hvad gør jeg?
Hvorfor siger beskeden med engangskoden jeg modtager, at jeg skal betale 1 øre og er ved at lave et onlinekøb?
Jeg modtager ikke koden på SMS?
Jeg har oplevet snyd med MobilePay. Hvordan sender jeg en anmeldelse til politiet?