Eksporter FAQ

Jeg har afvist en anmodning/regning ved en fejl. Hvad gør jeg?

Hvis du ved en fejl er kommet til at afvise en regning/anmodning, kan du bede virksomheden om at sende regningen/anmodningen igen.

Du kan også betale regningen som et indbetalingskort via din net- eller mobilbank. Du skal kunne oplyse tallene fra indbetalingskort-kodelinijen, som er regningens FIK-nummer: kortart, betalingsidentifikation og kreditornummer.

(Se  eksempel: +71< 000000000000026+88888888)
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Betal regninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.