Hvordan ved jeg, om betalinger i min butik fungerer på den nye platform?

Hvis det er muligt, er den bedste måde at teste det på, ved at bruge din private MobilePay-app. Du kan også kontakte din leverandør for at bekræfte, at de har fuldført opdateringen til tiden. 
Bemærk, at vi har informeret alle vores samarbejdspartnere (betalingsterminal- og POS-systemleverandører) om behovet for at opdatere systemerne i forbindelse med lanceringen af den nye MobilePay-app. Opdatering af systemerne sikrer, at MobilePay også kommer til at fungere i butikkerne på den nye platform. 
 
Hvis din leverandør ikke har opgraderet: 
Selvom vi har informeret vores partnere i god tid forud for den kommende opdatering, er det ikke alle, der har forberedt det nødvendige endnu. Det kan også være, at din leverandør rent faktisk har klaret det, men bare endnu ikke har sørget for, at du har fået besked herom. Så kontakt din leverandør for en status og for at få mere at vide om, hvornår du skal opdatere din betalingsterminal eller dit POS-system. 
 

Andre spørgsmål om Oversigt

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.