Hvad er mine incitamenter til at beholde MyShop med de nye priser?
Prisen for MyShop er fortsat konkurrencedygtig i forhold til markedet og du har en nem betalingsløsning, der gør, at 4,6 millioner danskere kan betale med deres smartphone. Der er ikke behov for en terminal og ikke behov for integration til andre betalingssystemer.
Andre løsninger på markedet opkræver typisk også månedlige gebyrer for deres terminaler.
Vi er samtidig i fuld gang med at udvikle nye muligheder med MyShop, som vi planlægger, at du får adgang til i løbet af 2024. Et eksempel er en ”indkøbskurv”, som gør, at du kan vise udvalgte produkter direkte i MobilePay. Fx en madmenu så dine kunder nemt kan vælge den mad, de ønsker og bare betale med et swipe. Nemt for dine kunder og nemt for dig at få et hurtigt overblik over, hvad der er solgt. Vi glæder os til at præsentere indkøbskurv og endnu flere nye muligheder, når de er klar.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om Nye priser for MobilePay MyShop
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.