I den kommende periode vil der være ændrede åbningstider i vores Customer Support. Læs mere her.

 

Eksporter FAQ

Hvornår og hvordan bliver jeg opkrævet abonnementet?

Abonnementet vil gælde per 15. oktober 2019, og er du en eksisterende MyShop-kunde, vil du blive opkrævet for ½ måned i oktober (23,71 kr.).

Er du en ny MyShop kunde vil abonnementet træde i kraft fra det tidspunkt dit produkt er meldt klar til brug, og den første måneds abonnementspris vil blive beregnet ud fra det antal dage, der er tilbage i måneden.

Du vil blive opkrævet i henhold til den aftale, som du har med os om opkrævning. Hvis du har valgt daglig opkrævning, vil vi fra starten af hver måned forsøge opkræve abonnementet fra et af dine salgssteders modtagerkonti. Har der ikke været nogen betalinger den pågældende dag, vil vi forsøge igen den efterfølgende dag og tilsvarende de efterfølgende dage. Skulle der mod forventning ikke være nogen betalinger at modregne abonnementet, sender vi en faktura til jer på det forfaldne beløb senest tre måneder efter første forsøg.

Har du derimod valgt månedlig opkrævning, vil vi medtage abonnementet i den månedlige opkrævning.

Læs mere om månedlig fakturering

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Abonnement

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.