“Vi bruger kun MobilePay”

Ren Cykel har droppet betalingsterminalen og undgår også helst kontanter. De reparerer medarbejdernes cykler ude på virksomheden. Betaling klares på fjerndistance, når medarbejderen f.eks. sidder i møde.

Billede til kundecase om Ren Cykel og deres brug af MobilePay

Hos Ren Cykel er MobilePay omdrejningspunktet for al betaling. Virksomheden har droppet betalingsterminaler og undgår helst kontanter.

Udover to fast værksteder placeret på Fisketorvet og i Nordhavn, har Ren Cykel aftaler med 450 virksomheder i København. Cykelmekanikerne tjekker ind hos virksomheden på et aftalt tidspunkt og ordner alle medarbejdernes cykler. Medarbejderne booker selv tid og beskriver problemet. Betalingen foregår med MobilePay og udløser samtidig en kode, så medarbejderen kan låse den reparerede cykel op, når hun skal hjem fra job.

Portræt billede til kundecase om Ren Cykel og deres brug af MobilePay
Det er en genial betalingsløsning. Vores folk har en tablet med, der er koblet til Ren Cykels kassesystem. Medarbejderne kan bare betale fra kontoret, hvis de sidder i møde. Det er smart og kundevenligt

Christian Frost Koch Hogrebe
Chef hos Ren Cykel

”Det er en genial betalingsløsning. Vores folk har en tablet med, der er koblet til Ren Cykels kassesystem. Medarbejderne kan bare betale fra kontoret, hvis de sidder i møde. Det er smart og kundevenligt. Samtidig er det perfekt til vores behov,” siger Christian Frost Koch Hogrebe, chef for Ren Cykel.

Christian Frost Koch Hogrebe fremhæver, at MobilePay prismæssigt er den klart billigste betalingsmåde for RenCykel. Det er desuden en stor styrke, at næsten alle kunder har MobilePay.

Fakta om MobilePay MyShop

  • +120.000 butikker bruger MobilePay MyShop
  • Få adgang til 4,2 mio. MobilePay-brugere
  • Slip for ekstra udstyr og kom hurtigt i gang
Læs mere om mulighederne med MobilePay MyShop