Hvorfor kan jeg ikke se mine kvitteringer?

Kvitteringen sendes normalt til Storebox indenfor få sekunder efter, betalingen er godkendt og så vil du også kunne se den i MobilePay. Hvis ikke du modtager den digitale kvittering umiddelbart efter, du har betalt, anbefaler Storebox, at du beder om en papirkvittering, inden du forlader butikken. 

Bemærk. For at du kan få kvitteringer i MobilePay skal den butik, du handler med, have indgået en aftale med Storebox. Derudover skal du være tilmeldt digitale kvitteringer i MobilePay og det betalingskort du benytter, skal også være tilmeldt.


 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Kvitteringer

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.