Eksporter FAQ

Hvordan ved jeg, at der er en regning til betaling i MobilePay?

Hvis du har slået ”Meddelelser” til i MobilePay-appen, og har sagt ja til, at virksomheden eller det offentlige (fx en kommune) må sende regningen direkte til appen, får du en meddelelse fra virksomheden eller det offentlige, når vi har sendt regningen til betaling i MobilePay:
Sådan slår du meddelelser til:
 

iPhone

  • Åbn 'Indstillinger' på din mobiltelefon
  • Tryk på 'Meddelelser'.
  • Find MobilePay og aktivér 'Tillad meddelelser'
tillad-meddelelser-iphone

Android

  • Åbn 'Indstillinger' på din mobiltelefon
  • Tryk på 'Programmanager' eller 'Apps'
  • Tryk på 'MobilePay' på listen
  • Sæt markering i feltet 'Vis beskeder', 'Vis notifikationer' eller 'Vis underretninger'
tillad-meddelelser-android
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Betal regninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.