Jeg får fejlbeskeder når jeg betaler i andre apps. Hvad gør jeg?

Du handler med MobilePay i andre apps når du fx betaler gennem PostNord, DSB, OK Benzin, ParkOne eller EasyPark.

Køb afventer gennemførsel

Når du betaler med MobilePay i andre apps og får fejlbeskeden "Køb afventer gennemførsel", skal du kontakte afsenderen på den app du handler gennem.

Beløbet bliver automatisk reserveret på din konto og trukket efter 14 dage. Hvis beløbet skal trækkes før, skal du tage kontakt til afsenderen af den app du handler gennem.

Beløbet trækkes efter købet er afsluttet

Når du får fejlbeskeden "Beløbet trækkes efter købet er afsluttet" betyder det, at handlen er igangsat og så snart det endelige beløb kendes, vil det blive trukket.

Hvis købet aldrig bliver til noget, bliver beløbet frigivet igen. Hvis du oplever problemer med at pengene ikke bliver frigivet, skal du kontakte afsenderen på den app du handler gennem.

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe til os på tlf 45 14 44 47.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Betal online
og i apps

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.