Jeg har ved en fejl overført penge til en butik. Hvad gør jeg?

Hvis du ved en fejl har overført penge til en butik, kan vi hjælpe dig med at få pengene tilbage.

Du kan også selv tage kontakt til butikken, hvor pengene er overført til og bede dem sende beløbet, de har modtaget ved en fejl, retur til dig. Se hvad butikken kalder sig på kvitteringen i MobilePay under 'Aktiviteter'.

Hvis det ikke er muligt at tage kontakt til butikken, så hjælper vi dig. Ring til MobilePay Support på tlf. 45 14 44 47.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Betal i butikker

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.