Eksporter FAQ

Hvis min kunde sletter MobilePay som betalingsmetode for sit abonnement eller anden fast betaling, har han/hun så samtidig afmeldt sig?

Nej. MobilePay er ikke en del af den aftale, som din virksomheden har indgået med kunden. Du vil som virksomhed modtage information i samme øjeblik, at din kunde framelder sig automatisk betaling i MobilePay-appen.

Herefter skal du sammen med kunden afklare, hvordan fremtidige betalinger skal foregå. Du vil stadig kunne tilbyde kunden at betale med MobilePay - kunden skal blot tilknytte sin MobilePay på ny.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Fakta

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.