Hvordan registrerer jeg en ny bankkonto på MobilePay-portalen?
Du kan se alle de bankkonti, du har registreret, og tilføje nye bankkonti i bankkontooversigten under ‘Indstillinger’ i venstremenuen.
- Klik på ‘Indstillinger’ i venstremenuen.
- Vælg fanen ‘Bankkonti’.
- Se alle tilføjede bankkonti og se status på disse.
Ønsker du at tilføje en ny konto, kan du vælge at gøre det under ’Indstillinger’ eller du kan gå ind under det enkelte betalingssted og tilknytte ny konto og tilknytte det til betalingsstedet med det samme.
Hvis du tilføjer bankkonto under ’Indstillinger’, skal du gøre sådan:
- Klik på ‘Tilføj bankkonto’. Indtast registreringsnummer og kontonummer.
- Klik ‘Tilføj’.
- Gå så herefter ind og tilknyt den nye bankkonto til det eller de betalingssteder, som skal benytte denne bankkonto.
- Klik på produktet i venstremenuen
- Vælg det betalingssted, som du ønsker at tilføje den nye bankkonto til.
- Vælg det nye kontonummer fra rullemenuen.
- Klik ‘Gem’.
- Gentag dette, hvis der er andre betalingssteder, den nye konto skal tilknyttes.
Husk, at du skal have bekræftet din bankkonto, før vi kan begynde at overføre penge til den.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om MobilePay-Portalen
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.