Hvordan ændrer jeg bankkontoen for et bestemt betalingssted på MobilePay-portalen?
Du kan altid ændre bankkontoen for et bestemt betalingssted på MobilePay-portalen.
- Klik på det produkt, du ønsker at ændre konto på i venstremenuen.
- Vælg det betalingssted, hvor du vil ændre bankkontoen.
- Gå ned til afsnittet ’Hvor skal vi indbetale dine penge’.
- Vælg andet kontonummer fra rullemenuen. Husk at klikke på ‘Gem’.
- Ønsker du at tilføje en helt ny konto til betalingsstedet, så klik på ’Tilføj bankkonto’ i rullemenuen.
- Indtast kontonummer.
- Klik på ’Tilføj’.
Bliver kontoen bekræftet, vil vi herefter overføre penge til den nye valgte bankkonto. Hvis du ikke har fået bekræftet bankkontoen, skal du gøre det, før vi kan begynde at overføre penge til den.
Relaterede spørgsmål
Andre spørgsmål om MobilePay-Portalen
Hjalp denne information?
Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Godt at høre.
Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.
Der er desværre sket en fejl.