
MobilePay-Portalen
MobilePay-Portalen
Hvordan får jeg adgang til MobilePay-portalen?
Hvordan logger jeg på MobilePay-portalen?
Jeg er ny kunde. Hvordan bestiller jeg Mobilepay?
Jeg er allerede kunde. Hvordan bestiller jeg en ny MobilePay-løsning?
Hvor på MobilePay-portalen ser jeg mine salg og tilbagebetalinger?
Hvor på MobilePay-portalen ser jeg oplysninger om en betaling?
Hvordan eksporterer jeg data fra MobilePay-portalen?
Hvorfor kan jeg ikke se hele kundens telefonnummer på MobilePay-portalen?
Hvor på MobilePay-portalen kan jeg se, om kunden har tilføjet en kommentar?
Hvor på MobilePay-portalen kan jeg se gebyret for en bestemt betaling?
Hvor på MobilePay-portalen kan jeg se salg for en bestemt periode eller et bestemt betalingssted?
Hvordan laver jeg en tilbagebetaling via MobilePay-portalen?
Hvordan opretter jeg et nyt betalingssted på MobilePay-portalen?
Hvordan uploader jeg et logo til min virksomheds MobilePay-aftale?
Hvad kan jeg gøre for at få mit logo vist i appen under butikker i nærheden?
Hvordan ændrer jeg bankkontoen for et bestemt betalingssted på MobilePay-portalen?
Hvordan redigerer jeg oplysninger om et bestemt betalingssted på MobilePay-portalen og aktiverer/deaktiverer det?
Hvordan bestiller jeg ekstra klistermærker til et betalingssted via MobilePay-portalen?
Hvordan registrerer jeg en ny bankkonto på MobilePay-portalen?
Jeg har glemt min adgangskode til MobilePay-portalen - hvad gør jeg?
Hvordan ændrer jeg min adgangskode og brugeroplysninger til MobilePay-portalen?
Hvordan afstemmer jeg MobilePay-betalinger?
Hvordan tilføjer jeg nye MobilePay produkter?
Hvordan frakobler jeg en eksisterende integrator fra min MobilePay-løsning?
Hvordan opdaterer jeg kontaktperson for virksomheden på MobilePay-portalen?
Hvordan kan jeg se, om min virksomheds bankkonto er bekræftet?
Hvordan lukker jeg min gamle MobilePay-aftale?
Hvorfor har jeg ikke modtaget mine salgstransaktioner på min bankkonto?
Hvordan kan jeg som virksomhed vælge at modtage mine penge?
Jeg har ikke MitID – hvad skal jeg gøre?