
PoS opdatering
PoS opdatering
Hvorfor opdaterer I MobilePay Point-of-Sale?
Kan jeg modtage betaling via BLE fremadrettet på terminaler?
Hvorfor lukker i for PoS via BLE i terminaler i Danmark?
Hvorfor fokuserer I fremadrettet på QR-koder?
Hvordan kommer jeg i gang med QR-koder
Hvad betyder opdateringen til Point of Sale version 10 for mig?
Hvilke priser gælder for MobilePay Point of Sale efter opdateringen?
Hvad gør jeg, hvis jeg har PoS via en BLE i min betalingsterminal i dag?
Hvornår lukker I for PoS via BLE i terminaler?
Hvad betyder opdateringen for mine kunder?
Hvornår skal min kasseleverandør opdatere mine systemer?
Hvordan ved jeg, at mit kassesystem eller min automat er opdateret?
Hvad sker der, hvis mit kassesystem eller min automat ikke er opdateret i tide?
Hvad er MobilePay-portalen?
Hvordan får jeg adgang til MobilePay-portalen?
Kan jeg oprette og administrere brugere på MobilePay-portalen?
Kan jeg se mine ’gamle’ transaktioner i MobilePay-portalen fra før opdateringen?
Hvornår lukker mit MobilePay-modul i Danske Bank District (tidligere Business Online)?
Er der nogen ændringer i forhold til afregning af MobilePay Point of Sale efter opdateringen?
Kan jeg stadig modtage afstemningsfiler?
Hvornår bliver MobilePay-omsætningen overført til min konto?
Kan min kasseleverandør genbruge mine ID’er?
Min kasseleverandør vil ikke opdatere, hvad skal jeg gøre?
Vil der være ændringer i brugeroplevelsen for mine kunder?
Vil mine hvide MobilePay-bokse stadig virke?
Hvordan skifter jeg betalingsform på MobilePay-portalen?
Hvordan hjælper jeg, som kasse- eller terminalleverandør, mine kunder med at oprette/installere QR-koder?
Hvem skal jeg spørge, hvis jeg som kasse- eller terminalleverandør har spørgsmål om integrationen om PoS v10?