Hvordan ved min kunde, at der er en regning til betaling i MobilePay?

Hvis du sender regningen via kundens telefonnummer, vil kunden få besked via en push-notifikation med det samme. Hvis kunden har valgt at slå notifikationer fra på sin telefon, vil regningen være synlig i appen under aktivitetslisten. Den vil være synlig indtil den udløber (30 dage efter forfaldsdato).
Hvis du ikke har kundens telefonnummer ved fakturaoprettelse, så skal du dele fakturalinket direkte med brugeren via andre kanaler, såsom fx mail, chat eller sms. 
 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Brug

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.