Hvordan er sikkerheden i MobilePay?
Hvad gør jeg, hvis min telefon er blevet stjålet, eller jeg har mistanke om misbrug af min MobilePay?
Hvordan gør jeg indsigelse?
Gælder de forsikringer, jeg har tilknyttet mit kort, også når jeg betaler med MobilePay?
Kan andre få adgang til min MobilePay-profil?
Er det sikkert at betale med MobilePay via boksen ved kassen?
Kan en MobilePay-boks blive stjålet og brugt til at snyde med?
Hvad gør jeg, hvis jeg ser overførsler på min MobilePay, som ikke er mine?
Jeg er blevet snydt i en handel. Hvad gør jeg?
Hvornår må jeg indtaste personfølsomme oplysninger?
Hvorfor skal jeg indsende ID/dokumenter til identifikation?
Hvorfor skal jeg indsende ID/dokumenter til identifikation, når jeg har beskyttet adresse?
Hvorfor er mine ID/dokumenter til identifikation blevet afvist?
Er det sikkert at indsende dokumenter til identifikation?
Jeg har allerede identificeret mig én gang. Hvorfor skal jeg gøre det igen?
Hvorfor skal jeg vente, før jeg kan komme videre med min installation af MobilePay?
Hvorfor skal jeg identificere mig med NemID?
Jeg skal registrere et kort i MobilePay, og har ikke et NemID. Hvad gør jeg?
Hvorfor skal jeg bruge 3D secure når jeg tilføjer et nyt kort i MobilePay?
Jeg har ikke registeret noget mobilnummer til mit kort – hvad gør jeg?
Jeg har fået et nyt mobilnummer – hvad gør jeg?
Jeg får en fejlmeddelelse – hvad gør jeg?
Hvorfor siger beskeden med engangskoden jeg modtager, at jeg skal betale 1 øre og er ved at lave et onlinekøb?
Jeg modtager ikke koden på SMS?
Jeg har oplevet snyd med MobilePay. Hvordan sender jeg en anmeldelse til politiet?