Eksporter FAQ

Jeg har glemt min kode. Hvad gør jeg?

Har du glemt din kode, kan du nemt selv lave en ny. Sådan gør du:
  • MobilePay-appen
  • På log ind-siden: Tryk på spørgsmålstegnet i øverste højre hjørne
  • Tryk på 'Glemt kode'
  • Bekræft, at du ønsker en ny kode ved at klikke på ’Næste’
  • Du modtager nu en aktiveringskode via sms (der kan gå op til 30 minutter)
  • Indtast aktiveringskoden
  • Tryk 'OK'
  • Bekræft dit kort ved at indtast de fire sidste cifre på det kort, du har registreret i MobilePay
  • Tryk 'OK'
  • Vælg en ny firecifret kode. Det er vigtigt, at du vælger en kode, som ingen andre kender
  • Bekræft din nye firecifrede kode

Glemt nummer - Mobilepay

Bemærk, hvis du har tilknyttet flere kort i MobilePay, er det tallene fra det kort du oprettede først, du skal bruge til at genaktivere din adgang. Hvis du har fået nyt kort, er det fortsat dit gamle kortnummer du skal bruge til genaktivering.

Kan du ikke huske, hvilket kort du har registreret i MobilePay, så ring til MobilePay support på tlf. 45 144 447.

 

Relaterede spørgsmål

Andre spørgsmål om Ret oplysninger

Hjalp denne information?

Fandt du ikke den hjælp, du ledte efter på hjemmesiden? Fortæl os, hvad du synes, der mangler, så vi kan få det med her på siden. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Godt at høre.

Tak for din feedback. Husk, vi har ikke mulighed for at svare på det, du skriver i feedback-feltet.

Der er desværre sket en fejl.