Dine virksomheds-
oplysninger

Hvorfor opdaterer vi vores informationer om dig og din virksomhed? 

Som et e-pengeinsititut er vi forpligtet til at kende vores kunder grundigt og løbende holde os opdateret om de kunder, vi har. Om deres forretning og deres brug af MobilePay (det kan du blandt andet læse mere om i hvidvasklovens §§ 10 og 11)

Af den grund har vi brug for de nyeste oplysninger om dig, så vi helt præcist ved, hvad din forretning eller forening laver – og hvordan du bruger vores MobilePay-produkt. 
Hvordan foregår det? Vi tager enten kontakt til dig pr. mail, hvor vi beder om opdaterede oplysninger om dig og din virksomhed eller forening. Det skal du sende ind via vores sikre link, som du finder nederst på denne side. Du kan også blive ringet op af en medarbejder fra vores kundeservice, som spørger ind til: 

  • Din virksomhed eller forenings forretningsmodel og formål
  • Ejerforholdet i din virksomhed eller forening
  • Din virksomhed eller forenings samlede omsætning – og omsætning på MobilePay
  • Din virksomhed eller forenings brug af MobilePay

Alle oplysninger bliver selvfølgelig behandlet sikkert og er fortrolige. Vi siger på forhånd tak for din hjælp. 

I kan uploade jeres dokumenter ved at følge linket nedenfor.