1. Synlig tilmeldingsknap
Sørg for at placere MobilePay-betalingsknappen i alle kanaler, hvor det er muligt. Læs mere
Synlige betalingsknapper
Vis I har MobilePay i jeres kanaler
Informer dine medarbejdere
Placer MobilePay-betalingsknappen eller QR-koden på fakturaer, I velkomstmails, i selvbetjening eller på breve i digitale postkasser. Betalingsknappen leverer budskabet bedre end et tekstlink.
Din kunde skal bare trykke på MobilePay-knappen for at betale regningen. Og swipe i MobilePay. 98 % betaler før eller senest på forfaldsdatoen – og hele 69 % betaler før med MobilePay.
Klæd support- og salgsmedarbejderne godt på med information om MobilePay Invoice, så de kan guide kunderne.
Du kan sende linket til vores FAQ til dine medarbejdere, så de kan læse mere om MobilePay Invoice. Du kan også dele denne film, som viser flowet.
Hent vores best practice guides, MobilePay-knapper, FAQ’er, logoer og produktbeskrivelser her.