Hjælp

Har du brug for hjælp til MobilePay?

Privat Erhverv​​​​
 

​Søger du information om priser og vilkår?

Du kan blandt andet få information om priser og vilkår i vores betingelser for MobilePay til forbrugere og til virksomheder.

​ ​​​​​

Vil du fortryde eller klage?​

Fortrydelse
MobilePay er ikke en bindende aftale. Hvis du ønsker at fortryde din aftale om MobilePay eller WeShare​ inden for de første 14 dage, kan du som privat forbruger gøre det her.

Ønsker du som virksomhed at fortryde din aftale inden for de første 14 dage, så send en e-mail til erhverv@mobilepay.dk

Vil du som virksomhed eller forbruger opsige din aftale efter de første 14 dage, kan du gøre det skriftligt eller telefonisk uden varsel ved at kontakte support. ​

Klager
Du har også mulighed for at klage som forbruger og som virksomhed, hvis der er noget, du ikke er tilfreds med. Ønsker du at klage, så send en e-mail med din klage til: klage@mobilepay.dk.
​​​
 
​​
 

Vil du gøre indsigelse?

Hvis du mener, at der er gennemført betalinger med MobilePay, som du ikke har godkendt, medvirket til eller foretaget, skal du kontakte os hurtigst muligt, efter at du har opdaget det, og lave en indsigelse.

Udfyld blanketten her.

Husk også at få spærret din MobilePay. Du skal blot ringe til os på 45 144 447, så hjælper vi dig.

Send blanketten med almindelig post til:
MobilePay Denmark A/S
Att. Fraud Management
Holmens Kanal 2-12
1060 København K

eller skan den underskrevne blanket og send den på mail til: investigation@mobilepay.dk.
 
Vil du vide mere, så se også Betingelse​r for MobilePay.​​